↑ Palaa kohteeseen Sekalainen seuranhaku

ALISTAJAA PVC ORJATAR

Info Foorumit Fetissi – Deitti Sekalainen seuranhaku ALISTAJAA PVC ORJATAR

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 834 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  reco 1 vuosi, 10 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

reco
    Osallistuja (Participant)

etsin todella dominaa pitkään suhteeseen tapahtumissa olisin orjasi/lelusi komento olisi sinulla orjalta ei kysytä mieli pidettä

Eli asiaan etsin omaa dominaa masteria joka tekisi minusta omanpikku lutkan sisäkön itselleen tapahtumiin omaksi ilokseen muiden kiusaksi pidän siittä kun saan olla alistettuna eri tilanteissa asuissa laitteissa eniten pidän sittä kun minua piiskataaan komennellan eri variaatioita bondage pvc dildot gagit (fistaus) suluissa siksi haave pidän paljon pukeutua naiseksi tai sissy lutkaksi pvc latex asut lähellä sydäntä siis omistajaa etsin M-N-parit olen sinkku iältäni olen 26v kroppa normaali yvllä saa kiinni parhaiten en ole feikki

kumicompo
    Jäsen

"reco" wrote: etsin todella dominaa pitkään suhteeseen tapahtumissa olisin orjasi/lelusi komento olisi sinulla orjalta ei kysytä mieli pidettä

Eli asiaan etsin omaa dominaa masteria joka tekisi minusta omanpikku lutkan sisäkön itselleen tapahtumiin omaksi ilokseen muiden kiusaksi pidän siittä kun saan olla alistettuna eri tilanteissa asuissa laitteissa eniten pidän sittä kun minua piiskataaan komennellan eri variaatioita bondage pvc dildot gagit (fistaus) suluissa siksi haave pidän paljon pukeutua naiseksi tai sissy lutkaksi pvc latex asut lähellä sydäntä siis omistajaa etsin M-N-parit olen sinkku iältäni olen 26v kroppa normaali yvllä saa kiinni parhaiten en ole feikki

Oletko koskaan kuullut lauseista ja/tai pisteistä?

reco
    Osallistuja (Participant)

seuraava kommentti

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin