↑ Palaa kohteeseen Mies etsii naista

Aito Sub etsii Dominaa

Info Foorumit Fetissi – Deitti Mies etsii naista Aito Sub etsii Dominaa

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 626 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  BitKinky 1 vuosi, 6 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

BitKinky
    Jäsen

Heipä hei…

Otsikko sen jo aikalailla kertoo. Tampereen seudulta etsisin itselleni naispuolista omistajaa/alistajaa/Dominaa.

Asiasta minulla ei ole paljon kokemusta, mutta tiedän mitä pohjimmiltani olen. Asian ruotimisessa itseni kanssa ja sen hyväksymisessä menikin kolmisen vuotta.

Nyt olen näihin piireihin uskaltautunut, koska tarpeeni oli liian pakottava. Se tarve ei ole niinkään seksuaalinen, vaan emotionaalinen – vaikkakin seksuaalisuus tähän voimakkaasti liittyy. Olen sub, masokisti myös. Ja tarvitsen itselleni kipeästi vastakappaleen.

Sadistinen puoli minussa myös on – tai jos ei sadistinen niin ainakin jossain määrin alistava. Mutta suurinta ihanuutta maailmassa on kun joku sen puolen minusta pitää aisoissa ja tekee minusta palvelijansa, jopa palvojansa.

Olen nollaviestiläinen ja kokematon, mutta eikös kaikkia asioita tee jokainen ensimmäisen kerran. Tosin en pistäisi pahakseni jos tämä ensimmäinen kerta kestäisi mahdollisimman pitkään ja saisin koko sielullani sille omistautua.

Mitäänhän tässä ei kukaan voi menettää – pienestä kokemuksestani huolimatta saatan olla maailman uskollisin ja omistautuvin orja joka kaikesta sydämestään antautumuksella antaa Dominansa häntä kouluttaa.

Toivoisin, että Sinä, Domina, ottaisit yhteyttä ja antaisit minulle mahdollisuuden todistaa uskollisuuteni itse määräämälläsi tavalla. Etänäkin se sopii, pitkällinenkin prosessi käy.

Kunhan olisit elämässäni, enemmänkin, elämäni olisi Sinun.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin