Palaa kohteeseen BDSM

67-vuotias isöäiti työskentelee dominana

Foorumit Fetissit BDSM 67-vuotias isöäiti työskentelee dominana

Merkitty: ,

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi Shinyboy avatar Shinyboy 1 kuukausi sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Shinyboy avatar
    Shinyboy
    Ylläpitäjä

Sherry Lever on 67-vuotias isoäiti ja ammatti-domina. Kun Sherry kuusi vuotta sitten kävi läpi avioeron, hän päätti, ettei hän jäisi suremaan, vaan pistäisi elämänsä uusiksi. Sen hän on todella tehnytkin, sillä nykyään nuoret miehet jonottavat hänen ovellaan, jotta he pääsisivät siivoamaan Sherryn asunnon piian asuun sonnustautuneina. Miehet ovat jopa valmiita maksamaan tästä kunniasta.

– Nautin elämästä alter egoni kautta, sanoo Sherry, jonka miehet tuntevat Mistress Sophiana:

– Se, että olen kuusikymppinen, ei tarkoita sitä, ettenkö voisi tienata elantoani miehiä alistaen ja PVC-asuja käyttäen.

”TOISIA KIPU AUTTAA RENTOUTUMAAN”
    Vaikka monet hänenikäisensä naiset viettävät jo eläkepäiviään, Sherryn bisnes kukoistaa. Asiakkaat rakastavat dominaa, joka veloittaa palveluistaan noin 140 euroa tunnilta. Hänen asiakkaansa ovat kaikenikäisiä miehiä, kaikista mahdollisista ammattikunnista.

– Miehet vierailevat luonani, koska he tarvitsevat stressinlievitystä. Joillekin se on seksuaalinen fantasia, mutta toisia kipu auttaa rentoutumaan. Tarjoan ammattitaitoista palvelua ja miehet rakastavat sitä, mitä teen, selittää Sherry, muistuttaen, ettei seksi kuulu hänen työhönsä:

– Jotkut alistettavista ovat naimisissa, mutta en koskaan tunne syyllisyyttä, koska emme harrasta seksiä. En ole prostituoitu, nämä miehet eivät koske minuun.

LAPSET EIVÄT VÄLITÄ ”SIIVOOJISTA”
    Sherry puhuu työstään avoimesti kahdelle pojalleen ja nämä tukevat äitiään.

– Olen onnellinen, että perheeni tukee minua, muuten en tekisi tätä. Yritän parhaiten pitää alistettavani heille kuuluvassa huoneessa, mutta lapset eivät ole millänsäkään siivoojista, jotka siivoavat taloamme.

Lähde: https://www.seiska.fi/Hotnow/67-vuotias-isoaiti-tyoskentelee-dominatrixina-katso-video/1135770

1+
Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.