Palaa kohteeseen Mies etsii naista

25v rock henkinen mies etsii ihmis wc käyttäjää

Info Foorumit Fetissi – Deitti Mies etsii naista 25v rock henkinen mies etsii ihmis wc käyttäjää

Merkitty: ,

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  Joshua 3 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Joshua
    Osallistuja (Participant)

Hei vaan. Etsiskelisin siis naista, joka voisi käyttää minua vessanaan. Shamppanja ei oikein nappaa mutta toisesta aukosta tuleva suuresti. En siis välitä leikkiä tuotoksella tai syödä, vaan pelkästään saada kasvoille suoraan lähteestä. Jos alkaa heikottaa niin yleensähän nekin kuuluvat pönttön. If you know what I mean. Koprofolia ja ihmiswc jutut siis eritoten kiinnostavat ja mikäli kiinnostaa, voidaan asia toteuttaa molemminpuolin

Itsestäni: olen 25v mies, joka vaikuttaa pääasiassa kymenlaaksossa mutta lahden suunnillakin tulee pyörittyä ja välillä tampereellakin. Olen  sinkku ja mitään edes säätöä ei kenenkään kanssa ole. Fetissin toteuttajaa osaan kyllä neuvoa, että miten sujuu parhaiten ja helpoiten, mikäli ensikertalainen. Olen myös seksiaddikti, joten jos minun kanssa jotain haluaa niin puutteessa ei ainakaan tarvitse olla.  Käytökseltäni olen asiallinen, ystävällinen ja huumorintajuinen. Sydän kultaa ja tunteetkin löytyvät, harva niitä vain pääsee näkemään.

Kysy lisää jos haluat tietää enemmän. Sähköpostillakin tavoittaa: joshi-92@hotmail.fi

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin